fredag den 22. juli 2011

Tilbage fra ferie med nye ideer.

Der har været lidt stille i bloggen den sidste uges tid, for jeg har nemlig været på ferie.  Men, kære læser, jeg er skam tilbage med fornyet energi og ideer til kommende blogindlæg.

Det er i øvrigt dejligt at se, at der har været en god aktivitet på bloggen, mens jeg har været væk. Aldrig har jeg haft så mange hits på een uge, og der er endda kommet nye faste læsere. Velkommen til, og tak for interessen. 

Jeg har desuden tilføjet en ny "feature" til bloggen. Du kan se den nederst i hvert indlæg og hedder "you might like". Jeg har tyvstjålet ideen fra en begavet ung dame inde fra Teolog på afveje. Den er vældig smart, idet den lænker til tidligere indlæg af samme emne. Håber, at I bruger den flittigt, og tak for ideen, Eli.

Ellers vil jeg bare sige, at jeg glæder mig til at komme i gang igen, og regner med at have næste artiklen på nettet inden for de næste par dage.

1 kommentar:

  1. Selv tak! - og håber, du har haft en dejlig ferie (siger den misundelige...)

    kh E

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...