mandag den 27. maj 2013

Vinderen af Fitnessguru-konkurrencen er fundet!

Konkurrencen om et gavekort på 1500 sek til Fitnessguru er slut, og vinderen er fundet. Blev det dig? Skynd dig at kigge ind og se, hvem der blev den heldige vinder.




Som du sikker ved, så havde I læsere muligheden for at få fingerne i et gavekort på 1500 sek til Fitnessguru ved at deltage i en konkurrence i sidste uge.

Jeg har fulgt jeres kommentarer på Fitnessgurus Facebook-side, og endte med at skrive alle jeres navne ned på Post Its og trække en vinder. 

Og navnet på vindersedlen var Rikke Bundgård, som kom med følgende kommentar:


Deltager i en konkurrence, hvor jeg har mulighed for at vinde nogle af Fitnessguru. Jeg skal vinde, fordi jeg med kosttilskud fra Fitnessguru er super godt dækket ind i forhold til min træning. Fitnessguru dækker over en bred variation af de kosttilskud jeg benytter mig af - og på denne måde er bliver der bedre energi og større overskud til træningen.

Tillykke til dig, Rikke. Og jeg sender besked til Fitnessguru lige så snart, at jeg har din postadresse. Du kan sende den til Sundhedoglivsstil(a)Hotmail(dot)com .

Og tak til alle jer, som deltog i konkurrencen. Jeg håber, at I har mod på at deltage i de kommende give-aways.

1 kommentar:

  1. YAII! Så fedt - adressen er på vej asap! :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...