mandag den 11. marts 2013

Vind et par Power Gloves

Vi giver et par Power Gloves væk. Vær med i den første konkurrence her på bloggen. Et billede af din træning og en kommentar, og du er med i lodtrækningen om et par lækre Power Gloves fra DINsport.dk. 

Du husker sikkert sidste indlæg her på bloggen, som var en anmeldelse af Power Gloves fra DINsport.dk

Som jeg skrev i den artiklen, så er Power Gloves fra DINsport.dk er et rigtig fint produkt, der kan bruges, hvis du mangler et supplement til fx yoga-, gymnastik- eller løbetræning.

Men, hvis du vandt dem, hvordan ville du så bruge dem i din træning? 

Det vil jeg mægtig gerne høre om, og derfor synes jeg, at vi skal lave en lille konkurrence.

Hvordan er jeg med i konkurrencen? 

Du sender mig ganske enkelt et billede fra din træning med en kommentar om, hvorfor du lige præcis mangler sådan et par Power Gloves. 

Fotografier og kommentarer sendes til Sundhedoglivsstil(a)Hotmail.com inden lørdag d. 23 marts. 

Jeg giver vinderen besked per mail og publicerer kommentar og billede her på bloggen.  

Flere konkurrencer og give-aways? 

Ovenstående konkurrence er en testballon. Hvis du er interesseret i konkurrencer og give-aways, så smid en kommentar eller giv artiklen her en +1 med Google-knappen herunder.

Og husk, at du hjertens gerne må bruge artiklen her på din egen blog, ligesom du gerne må dele den med venner og bekendte. Brug "deleknapperne" herunder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...