torsdag den 25. juli 2013

Vinderen af den bedste give-away ide

Kommentarer og ideer til min kommende give-away er strømmet ind. Blev dit bud vinder-ideen? Kig med og få samtidig svaret på, hvordan du deltager i den kommende protein-sample give-away fra svenske Fitnessguru.

 Det her må jeg gøre noget oftere, for det har været smadder hyggeligt at læse jeres kommentarer og mails. Og mange tak for dem i øvrigt. 

Der har været mange spændende ideer om fx at oprettet en Facebook-side, inddrage Instagram og komme med den bedste protein-opskrift.

Super ideer som alle omhyggeligt er noteret ned.

Vinderen blev ... 

Den ide som jeg bruger til det kommende give-away kom fra Natasja og lød sådan her:

Mit bud er, at modtageren af pakken laver en lille "anmeldelse"/subjektiv mening til hver enkelt smag på instagram, hvor der selvfølgelig både linkes til din blog, fordi gaven kommer fra dig, og til fitnessguru, hvor produkterne kan købes.
Jeg tænker fx et flot billede efter træning af en lækker shake.

Håber jeg bliver den heldige, der må påtage mig opgaven ;) Jeg træner selv rigtig meget både styrketræning og cardio, og har allerede skrevet en masse produkter ned, som jeg gerne vil bestille fra Fitnessguru. Desværre er sådan nogle fornøjelser som proteinshakes ikke medregnet i SU fra statens side.

Og tak for ideen, og den første pakke med protein-samples fra Fitnessguru er på vej.

Give-away på søndag

På søndag sætter jeg den omtale give-away i gang. Så husk at kigge forbi, så du kan få fingrene i nogle af de mange forskellige smagsvarianter.

Jeg skal hilse og sige, at varianten med hvid chokolade og jordbær er ganske fortræffelig.

Hilsen
M.Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...